två veckor kvar tills skolavslutningen!


fyfaaaaan vad det ska bli skönt med sommarlov! jag har blivit så jävla trött påskolan nu så det är inte sant, vi har bara prov och läxor hela tiden i alla ämnen -.-
och för er som inte visste det så är det ju club glamour på fredag! om ni inte har nån biljett men vill gå, så kan ni gå in på ticnet.se och köppa det eller dra in till TC ( T-centralen för igbarn) och ställa er på plattan. Då kommer det till slut komma fram nån till er och fråga om ni vill köpa en biljett, för att alla ungdomar som säljer biljetter till folk, står på plattan och frågar folk :)

I helgen var jag uppe i Gävle hos farsan, Sewit och lovisa bästisar följde med och vi hade skit kul! älskar er sötnosar tack för att ni finns här för mig :)
men iaf, sen när vi åkte hem igår så glömde jag min nya mp3 och min mobil på bussen, shit vilken stress jag fick, asså jag höll på att dö, när jag inte hittade dom på tuben sen.
men nu har allting ordnat sig, gick in på deras hemsida och kollade vad dom hade för nummer, sedan ringde jag dit och förklarade vad jag hade tappat bort, hur sakerna såg ut osv. Så det kan ni göra om ni också tappar bort nåt inne i centralen på tex tåg eller bussar.

ni får ha en skön vecka för jag kanske inte hör av mig på några dagar!
K Y S S

Kommentarer
Postat av: natalie

aw sötnos, vem är inte less på skolan, fast vi har NOLL läxor, och vi slutar jättetidigt! (; så jauu, det känns som sommar! puss&kram finaste.

2010-05-26 @ 20:24:19
URL: http://natiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0